Wpływ form organizacyjnych ćwiczeń laboratoryjnych na umiejętności praktycznego posługiwania się technicznymi środkami nauczania
dc.contributor.advisor | Strykowski, Wacław | pl_PL |
dc.contributor.author | Stawiski, Włodzimierz | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-03-02T09:44:52Z | |
dc.date.available | 2018-03-02T09:44:52Z | |
dc.date.issued | 1990 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2501 | |
dc.description | Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Praca doktorska napisana pod kierunkiem Prof. dr hab. Wacława Strykowskiego. | pl_PL |
dc.description.abstract | W pracy podjęto problem badawczy dotyczący form organizacyjnych laboratorium technicznych środków nauczania. Badania eksperymentalne efektywności form organizacyjnych ćwiczeń z technicznych środków nauczania są próbą tworzenia podstaw świadomego i celowego stosowania optymalnej formy pracy w laboratorium. Ponadto stanowią przesłankę dla doboru i wytwórczości materiałów dydaktycznych potrzebnych studentowi i wykładowcy. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | laboratorium | pl_PL |
dc.subject | techniczne środki nauczania | pl_PL |
dc.subject | forma politematyczna | pl_PL |
dc.subject | forma monotematyczna | pl_PL |
dc.title | Wpływ form organizacyjnych ćwiczeń laboratoryjnych na umiejętności praktycznego posługiwania się technicznymi środkami nauczania | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |