Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorStrykowski, Wacławpl_PL
dc.contributor.authorStawiski, Włodzimierzpl_PL
dc.date.accessioned2018-03-02T09:44:52Z
dc.date.available2018-03-02T09:44:52Z
dc.date.issued1990
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2501
dc.descriptionWyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Praca doktorska napisana pod kierunkiem Prof. dr hab. Wacława Strykowskiego.pl_PL
dc.description.abstractW pracy podjęto problem badawczy dotyczący form organizacyjnych laboratorium technicznych środków nauczania. Badania eksperymentalne efektywności form organizacyjnych ćwiczeń z technicznych środków nauczania są próbą tworzenia podstaw świadomego i celowego stosowania optymalnej formy pracy w laboratorium. Ponadto stanowią przesłankę dla doboru i wytwórczości materiałów dydaktycznych potrzebnych studentowi i wykładowcy.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectlaboratoriumpl_PL
dc.subjecttechniczne środki nauczaniapl_PL
dc.subjectforma politematycznapl_PL
dc.subjectforma monotematycznapl_PL
dc.titleWpływ form organizacyjnych ćwiczeń laboratoryjnych na umiejętności praktycznego posługiwania się technicznymi środkami nauczaniapl_PL
dc.typeThesispl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord