Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorHenzel, Januszpl_PL
dc.contributor.authorDziewanowska, Dorotapl_PL
dc.date.accessioned2018-03-06T18:06:09Z
dc.date.available2018-03-06T18:06:09Z
dc.date.issued1988
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2532
dc.descriptionWyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Instytut Filologii Rosyjskiej. Rozprawa doktorska - promotor: doc. dr hab. Janusz Henzel.pl_PL
dc.description.abstractRozprawa odparta jest na dwuletnim eksperymencie innowacyjnym, którego celem była optymalizacja kształtowania sprawności mówienia w nauczaniu języka rosyjskiego w klasie V i VI z zastosowaniem metody reproduktywno-kreatywnej oraz opracowanych przez autorkę materiałów glottodydaktycznych. Rozdział I zawiera omówienie koncepcji dotyczących kształtowania sprawności mówienia w języku obcym, rozdział II - założenia eksperymentu i hipotezy robocze, rozdział III - omówienie poszczególnych etapów eksperymentu oraz stosowanych przez autorkę technik dydaktycznych, rozdział IV - analizę wyników eksperymentu w zestawieniu z klasą kontrolną na podstawie przeprowadzonych testów. Zastosowane w toku eksperymentu materiały glottodydaktyczne oraz techniki pracy z uczniami zostały wdrożone w 20 klasach eksperymentalnych, a obecnie są wdrażane w kolejnych 60 klasach.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectdydaktyka języka rosyjskiegopl_PL
dc.subjectmetoda reproduktywno-kreatywnapl_PL
dc.subjectsprawność mówieniapl_PL
dc.subjectreprodukcja tekstupl_PL
dc.subjectćwiczenia quasi-produktywnepl_PL
dc.subjectnauczanie artykulacjipl_PL
dc.subjectnauczanie intonacjipl_PL
dc.titleKształtowanie sprawności mówienia w procesie nauczania języka rosyjskiego metodą reproduktywno-kreatywną w klasie V i VI szkoły podstawowejpl_PL
dc.typeThesispl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord