Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSiemieniecki, Bronisławpl_PL
dc.date.accessioned2018-03-07T12:32:37Z
dc.date.available2018-03-07T12:32:37Z
dc.date.issued1990
dc.identifier.issn0239-6025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2537
dc.description.abstractThe work presents the results of the experimental research on educational efficiency of TV lecture accompanied by didactic games. The basic assumptions and strategy of the experiment are presented. Three topics concerning the TV lecture efficiency are considered, namely: interdisciplinary character of the lecture, coherence of the structure, relation between the lecture and the two kinds of accompanying didactic games: situation and simulation. The results are interpreted in the light of education and psychology. Variation in individual learning was taken into account. The relations between the type of the lecture structure, the kind of accompanying game and the intelligence level of the students are analysed in both cognitive and emotional aspects.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Krakówpl_PL
dc.relation.ispartofseriesPrace Monograficzne - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 120pl_PL
dc.titleEfektywność dydaktyczna a spoistość struktury treści w telewizyjnych wykładach interdyscyplinarnych wspartych grami dydaktycznymipl_PL
dc.typeBookpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord