Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorPolny, Romanpl_PL
dc.contributor.authorMastalerz, Elżbietapl_PL
dc.date.accessioned2018-04-04T07:22:15Z
dc.date.available2018-04-04T07:22:15Z
dc.date.issued1989
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2701
dc.descriptionWyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Rozprawa doktorska pod kierunkiem naukowym doc. dr hab. Romana Polnego.pl_PL
dc.description.abstractPrzedmiotem badań uczyniono problem zależności pomiędzy systemem ćwiczeń i ich strukturą, wpływem stopnia kierowniczej roli nauczyciela z rezultatami procesu kształcenia u uczniów klasy siódmej umiejętności organizacji pracy na lekcjach pracy-techniki. Opracowano koncepcję pedagogiczną racjonalnego procesu dydaktycznego, podporządkowanego kształtowaniu umiejętności planowania organizacji pracy. Za pomocą sprawdzianu pisemnego badano typowe trudności uczniów w zakresie planowania pracy. Zabrano opinie nauczycieli o realizacji w/w zagadnień posługując się ankietą. Przeprowadzono badania eksperymentalne według opracowanych trzech wariantów zajęć. Za pomocą sprawdzianu pisemnego zbadano rezultaty zajęć eksperymentalnych. Wnioski z przeprowadzonych badań odnoszą się do stanu badań nad kształtowaniem u uczniów umiejętności planowania organizacji pracy, do aktualnego programu nauczania, typowych trudności w praktyce szkolnej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectpedagogikapl_PL
dc.subjectdydaktyka technikipl_PL
dc.subjectorganizacja pracy uczniówpl_PL
dc.subjectplanowaniepl_PL
dc.subjectsamokontrolapl_PL
dc.titlePlanowanie organizacji pracy przez uczniów klasy siódmej przy wykonywaniu zadań technicznychpl_PL
dc.typeThesispl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord