Błędy definiowania, wnioskowania i formułowania pytań popełniane przez studentów kierunków nauczycielskich - typy, przyczyny i konsekwencje : (na podstawie badań studentów lat pierwszych WSP)
dc.contributor.advisor | Turnau, Stefan | pl_PL |
dc.contributor.author | Trzcieniecka-Schneider, Irena | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-05-28T11:36:53Z | |
dc.date.available | 2018-05-28T11:36:53Z | |
dc.date.issued | 1988 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2951 | |
dc.description | Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Rozprawa doktorska napisana pod kierunkiem doc. dr hab. Stefana Turnaua. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Błędy definiowania, wnioskowania i formułowania pytań popełniane przez studentów kierunków nauczycielskich - typy, przyczyny i konsekwencje : (na podstawie badań studentów lat pierwszych WSP) | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |