• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Przedsiębiorczość - Edukacja
  • Przedsiębiorczość - Edukacja ; Nr 1/2005
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Przedsiębiorczość - Edukacja
  • Przedsiębiorczość - Edukacja ; Nr 1/2005
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szczególna rola polskiej przedsiębiorczości w okresie przeobrażeń cywilizacyjnych współczesnego świata

Thumbnail
View/Open
Szczególna rola polskiej przedsiębiorczości w okresie przeobrażeń cywilizacyjnych współczesnego świata (432.1Kb)
Author:
Szczepankiewicz, Jan
Publisher:
Wydawnictwo "MiWa", Kraków

Zakład Przedsiębiorczości i Gospodarki Przestrzennej Instytutu Geografii Akademii Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Przedsiębiorczość a współczesne wyzwania cywilizacyjne / pod red. Zbigniewa Zioło, Tomasza Rachwała. - Kraków, 2005. - s. [109 ]-113 (Przedsiębiorczość - Edukacja ; nr 1/2005).
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2005
Metadata
Show full item record
URI
http://hdl.handle.net/11716/501
Collections
  • Przedsiębiorczość - Edukacja ; Nr 1/2005

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image