Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOżdżyński, Grzegorzpl_PL
dc.date.accessioned2019-06-03T12:11:00Z
dc.date.available2019-06-03T12:11:00Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 131, Studia Linguistica 8 (2013), s. [244]-251pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/5078
dc.description.abstractThe author analyses utterances of pre-school children focusing on metalinguistic sentences, i.e. sentences that contain the negative predicate to not understand. His observations confirm the thesis put forward by other scholars that children at this level of development can understand and produce acceptable utterances, i.e. utterances that fit the context. In other words, the ability of pre-school children to understand is better developed that their ability to express themselves.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleCzasownik mentalny (nie) rozumiem w audycji radiowej Dzieci wiedzą lepiejpl_PL
dc.title.alternativeThe mental verb I (don’t) understand in the radio audition Dzieci wiedzą lepiej [Children know better]en_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord