• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Linguistica
  • 2017, Studia Linguistica 12
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Linguistica
  • 2017, Studia Linguistica 12
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Leksykalne wyznaczniki tożsamości małopolskiej

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Leksykalne wyznaczniki... (459.3KB)
Autor:
Wronicz, Jadwiga
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 234, Studia Linguistica 12 (2017), s. [324]-336
Język: pl
Słowa kluczowe:
dialekt małopolski
słownictwo
tożsamość
Lesser Poland dialect
lexis
identity
Data: 2017
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The article presents the dialect vocabulary referring to the human, characteristic of the Lesser Poland dialect.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5171
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2017, Studia Linguistica 12

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image