• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp ograniczony
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp ograniczony
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wpływ czynników neurodynamicznych na obraz afazji we wczesnym etapie zdrowienia

Thumbnail
View/Open
rozprawa doktorska (15.61Mb)
streszczenie w j. polskim (169.2Kb)
streszczenie w j. angielskim (168.4Kb)
Author:
Krajewska, Małgorzata
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor:
Michalik, Mirosław
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
afazja
pseudoafazja
udar niedokrwienny mózgu
czynniki neurodynamiczne
wczesna faza zdrowienia
aphasia
pseudoaphasia
ischemic stroke
neurodynamic factors
early stage of recovery
Date: 2019-09-17
Metadata
Show full item record
Description:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Filologiczny. Praca doktorska napisana pod kierunkiem dra hab. Mirosława Michalika, prof. UP.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5700
Collections
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp ograniczony
  • Rozprawy doktorskie (WF)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image