• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Odbiorczo-nadawczy model przyswajania języka wartości w dyskursie szkolnym

Thumbnail
View/Open
Odbiorczo-nadawczy model... (230.8Kb)
Author:
Śniatkowski, Sławomir
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 31, Studia Logopaedica 1 (2006), s. [106]-112
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2006
Metadata
Show full item record
Abstract
Receiving-sending model of acquiring the language of valuation presented in the paper deals with some aspects of classroom communication which - according to the author - is primarily receiving. Efficiency of teachers’ utterances depends on a present level of pupils’ knowledge and on their communicative (especially: receiving) skills. Analysing pupils’ compositions on literature the author proves that pupils are conscious receivers of valuating opinions.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5967
Collections
  • 2006, Studia Logopaedica 1
  • Artykuły naukowe (WH)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image