• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Pedagogiczne
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Pedagogiczne
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Z. 125. Prace Pedagogiczne 11

Thumbnail
View/Open
RN-D. Z. 125. Prace Pedagogiczne 11 (9.331Mb)
Author:
Kuźma, Józef
Szewczyk, Emil
Janowska, Barbara
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-editor:
Kuźma, Józef
Szewczyk, Emil
Janowska, Barbara
Publisher:
Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
Profesor Henryk Smarzyński
Date: 1988
Metadata
Show full item record
Abstract
Niniejszy Rocznik Naukowo-Dydaktyczny poświęcamy w 80-lecie urodzin Prof. Henrykowi Smarzyńskiemu — zasłużonemu nauczycielowi, który w ponad 50-letnim okresie swej pełnej pasji twórczej naukowej i wychowawczej działalności wykształcił wiele pokoleń nauczycieli.
URI
http://hdl.handle.net/11716/6315
Collections
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Pedagogiczne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image