• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace z Dydaktyki Biologii
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace z Dydaktyki Biologii
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Z. 134. Prace z Dydaktyki Biologii 4. Z badań nad celami, treścią i organizacją nauczania biologii

Thumbnail
View/Open
RN-D. Z. 134. Prace z Dydaktyki Biologii 4 (11.26Mb)
Author:
Stawiński, Wiesław
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-editor:
Stawiński, Wiesław
Publisher:
Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 1990
Metadata
Show full item record
Abstract
Kolejny tom "Prac z dydaktyki biologii” zawiera sprawozdania z badań prowadzonych w Zakładzie Dydaktyki Biologii Instytutu Biologii WSP w Krakowie oraz analiz szkolnego uczenia się i nauczania biologii. Zgromadzone w toku tych badań dane przyczyniają się do poznania prawidłowości i zakłóceń występujących w przebiegu laboratoryjnego nauczania biologii (art. 1, 5, 7) a nadto w procesie kształtowania odpowiednich umiejętności. Dalsze prace dostarczają informacji odnośnie realizacji zoologicznych, ekologicznych i sozologicznych treści oraz treści nauczania z dziedziny biologii człowieka w szkole ogólnokształcącej. Przy tej okazji poruszane są zagadnienia efektywności procesu nauczania i uczenia się biologii (art. 3, 4 i 6). Pozostałe dwa teksty (art. 2 i 8) dotyczą wymagań, jakie winny być uświadamiane i stawiane uczniom w czasie kontroli i oceny ich postępów a także - jakie winni oni uwzględnić w toku samokontroli i samooceny swych osiągnięć z zoologii bezstrunowców i ekologii. Równoczesne uwzględnienie trzech punktów widzenia: teoretycznego, empirycznego i aplikacyjnego umożliwia stosunkowo szerokie wykorzystanie niniejszego tomu przez dydaktyków biologii, nauczycieli metodyków i nauczycieli biologii oraz studentów kierunku biologii.
URI
http://hdl.handle.net/11716/6489
Collections
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace z Dydaktyki Biologii

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image