• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace z Dydaktyki Biologii
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace z Dydaktyki Biologii
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Z. 134. Prace z Dydaktyki Biologii 4. Z badań nad celami, treścią i organizacją nauczania biologii

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
RN-D. Z. 134. Prace z Dydaktyki Biologii 4 (11.26MB)
Autor:
Stawiński, Wiesław
Redaktor:
Stawiński, Wiesław
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków
Język: pl
Data: 1990
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Kolejny tom "Prac z dydaktyki biologii” zawiera sprawozdania z badań prowadzonych w Zakładzie Dydaktyki Biologii Instytutu Biologii WSP w Krakowie oraz analiz szkolnego uczenia się i nauczania biologii. Zgromadzone w toku tych badań dane przyczyniają się do poznania prawidłowości i zakłóceń występujących w przebiegu laboratoryjnego nauczania biologii (art. 1, 5, 7) a nadto w procesie kształtowania odpowiednich umiejętności. Dalsze prace dostarczają informacji odnośnie realizacji zoologicznych, ekologicznych i sozologicznych treści oraz treści nauczania z dziedziny biologii człowieka w szkole ogólnokształcącej. Przy tej okazji poruszane są zagadnienia efektywności procesu nauczania i uczenia się biologii (art. 3, 4 i 6). Pozostałe dwa teksty (art. 2 i 8) dotyczą wymagań, jakie winny być uświadamiane i stawiane uczniom w czasie kontroli i oceny ich postępów a także - jakie winni oni uwzględnić w toku samokontroli i samooceny swych osiągnięć z zoologii bezstrunowców i ekologii. Równoczesne uwzględnienie trzech punktów widzenia: teoretycznego, empirycznego i aplikacyjnego umożliwia stosunkowo szerokie wykorzystanie niniejszego tomu przez dydaktyków biologii, nauczycieli metodyków i nauczycieli biologii oraz studentów kierunku biologii.
URI
http://hdl.handle.net/11716/6489
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace z Dydaktyki Biologii

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image