Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRoszczynialska, Magdalenapl_PL
dc.date.accessioned2020-02-18T16:28:05Z
dc.date.available2020-02-18T16:28:05Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 88, Studia de Cultura 1 (2010), s. [146]-155pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/6867
dc.description.abstractThe article discusses visual representations of eroticism in commercial media content for mobile phones, ranging language-wise from pornographic to infantile. The author considers it as a discursive form in which both domination of verbal elements over visual ones and consumer's desire over satisfaction could be pointed out. The article notes the alienating dimension of pornography in the era of media convergence.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectlove discourseen_EN
dc.subjectpornographyen_EN
dc.subjectmobile phoneen_EN
dc.subjectmedia convergenceen_EN
dc.titleMiłość jako gadżet na telefonpl_PL
dc.title.alternativeLove as a phone gadgeten_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord