Przeglądaj Monografie / Rozdziały (WP) według autora "Bidziński, Karol"
-
Problemy edukacji i rewalidacji dzieci niepełnosprawnych
Pilecka, Władysława; Ficek, Roman; Moulin, Jean-Paul; Sołtysiak, Teresa; Mąka, Janusz; Brańka, Zofia; Kuźma, Mariola; Janiszewska-Nieścioruk, Zdzisława; Tylewska-Nowak, Beata; Lausch-Żuka, Jolanta; Maurer, Alicja; Bołtuć, Iwona; Kościółek, Maria; Pilecki, Jan; Parys, Katarzyna; Pisarek, Arkadiusz; Wolski, Andrzej; Szychowiak, Barbara; Walczak, Grażyna; Jarczyk, Jacek; Kulczycka, Ewa; Kupisiewicz, Małgorzata; Cieszyńska, Jagoda; Bidziński, Karol; Jarząb, Alicja (Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1996)W wielu krajach świata podejmuje się prace badawcze nad funkcjonowaniem dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W Polsce wzbogaca się formy opieki i kształcenia tych osób. Wielokierunkowy rozwój szkolnictwa ... -
Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i innowacji. T. 4.1
Gunia, Grażyna; Ochman, Agnieszka; Trojańska, Małgorzata; Dormus, Katarzyna; Zaorska, Marzenna; Twardowski, Andrzej; Parys, Katarzyna; Czyż, Anna; Dyduch, Ewa; Szymajda, Agnieszka; Gołąbek-Jonak, Patrycja; Bora, Anna; Biesiadecka, Magdalena; Mihilewicz, Stanisław; Żuchowska-Skiba, Dorota; Baraniewicz, Danuta; Brudniak, Monika; Buczek, Agnieszka; Sikorski, Jacek; Masłowska, Monika; Michalczyk, Anna; Wolska, Danuta; Superson, Barbara; Pasteczka, Magdalena; Bidziński, Karol; Olszewski, Sławomir; Kościółek, Maria (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2017)Niniejszy – czwarty tom cyklicznego opracowania: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością, stanowi kontynuację formuły teoretyczno-empirycznych poszukiwań odpowiedzi na ...