Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8

    • Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych 

      Ryk, Andrzej; Kosová, Beata; Głażewski, Michał; Kasáčová, Bronislava; Rostańska, Eugenia; Doušková, Alena; Grzywniak, Celestyna; Porubský, Štefan; Bilewicz-Kuźnia, Barbara; Pirozhenko, Tamara; Chartman, Ołena; Kostrub, Dušan; Tománková, Martina; Wojniak, Justyna; Babič, Nada; Grochowalska, Magdalena; Rengel, Katarina; Górecka-Mostowicz, Barbara; Smółka, Lucyna; Gavrish, Natalia; Sushchenko, Olga; Budniak, Alina; Trnka, Marián; Chowaniak, Jolanta; Rogozińska, Katarzyna; Ziarko, Andrzej; Czaja-Chudyba, Iwona; Cebulak, Andrzej; Šebeňová, Iveta; Parczewska, Teresa; Paśko, Ingrid; Šebeň, Vladimír; Kraszewski, Krzysztof; Nowak, Zbigniew; Nawolska, Barbara; Żądło, Joanna; Jacewicz, Agata; Pawlak, Bożena; Myśliwiec, Katarzyna; Stawecka, Anna; Weiner, Agnieszka; Ławrowska, Romualda; Kosek, Agnieszka; Severini, Eva; Reczek-Zymróz, Łucja; Maňourová, Zuzana; Vaškevič-Buś, Jovita; Vykoukalová, Věra; Valášková, Miriam; Glanowska, Monika; Šimik, Ondřej; Solińska, Urszula; Konderak, Tatiana; Malik, Magdalena; Dworska, Urszula; Miernik, Agnieszka; Zadęcka-Cekiera, Anna; Redlarska, Zofia; Jakubowska, Emilia; Biskup, Barbara; Partová, Edita; Kozera-Mikuła, Patrycja (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2016)
      Wiązanie poznania z działaniem jest od dawna przedmiotem zainteresowań przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Ma to szczególne znaczenie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Integracja oddziaływań pedagogicznych ...
    • Early education : practice & reflection 

      Muchacka, Bożena; Babić, Nada; Kovácsné Bakosi, Éva; Hovánszki, Jánosné; Kissné Korbuly, Katalin; Andrzejewska, Jolanta; Sosnowska, Joanna; Kopik, Aldona; Walasek-Jarosz, Barbara; Kochanowski, Jan; Burkovičová, Radmila; Grzeszkiewicz, Bożena; Lewandowska, Ewa; Muchacki, Mateusz; Czaja-Chudyba, Iwona; Smółka, Lucyna; Baran, Zbigniew; Haraszkiewicz, Robert; Młodożeniec, Hanna; Szuścik, Urszula Jolanta; Grzywniak, Celestyna; Mosiołek, Marta; Solich, Kornelia; Płóciennik, Elżbieta (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2013)
      Papers included in this book also focus on the analysis of teachers’ reflective practice. The present scientific paradigms acknowledge teachers’ right to be investigators of their own activity, allow for free ...
    • Kinezjologia edukacyjna : metoda wspomagania rozwoju i terapii psychomotorycznej 

      Grzywniak, Celestyna (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2006)
    • Kształcenie zintegrowane dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych 

      Mikrut, Adam; Wyczesany, Janina; Dyduch, Ewa; Grzywniak, Celestyna; Klaczak, Marzena; Tkaczyk, Grażyna (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2002)
      Obecnie można mówić o dwóch etapach realizacji obowiązku szkolnego w szkole podstawowej przez dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Kształcenie na pierwszym etapie szkoły podstawowej przyjęło charakter zintegrowany, co ...
    • Neuropsychological maturity to learn 

      Grzywniak, Celestyna (2013)
    • Proces diagnozowania dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się u dzieci 6- i 7-letnich 

      Grzywniak, Celestyna (2016)
      Celem artykułu jest zaprezentowanie nowego rozumienia i badania gotowości szkolnej dzieci przekraczających próg szkolny, nazwanego dojrzałością neuropsychologiczną do szkolnego uczenia się dzieci 6- i 7-letnich. W podejściu ...
    • Stymulacja rozwoju dzieci z trudnościami w uczeniu się - nowe tendencje 

      Grzywniak, Celestyna (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2012)
      Książka ta jest przeznaczona dla pedagogów, psychologów, logopedów, studentów medycyny i fizjoterapii oraz osób zainteresowanych problematyką nowych tendencji w terapii dziecka z trudnościami w uczeniu się. Związane są ...