Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPiwek, Adampl_PL
dc.date.accessioned2020-02-28T12:15:19Z
dc.date.available2020-02-28T12:15:19Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 112, Studia de Cultura 3 (2012), s. [66]-73pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/6941
dc.description.abstractUsing photographs in English history teaching shows pupils the diversity of the past. Photos help understand history. We should remember that every teacher in Great Britain knows how to use sources in teaching about the past. Photographs are not only a supplement to the main text in pupils’ coursebook. Very often they form an independent historic source, which helps in discovering the topic, or is an element of infographics.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectfotografiapl_PL
dc.subjectmediapl_PL
dc.subjectWielka Brytaniapl_PL
dc.subjectpodręcznikipl_PL
dc.subjectdydaktyka historiipl_PL
dc.subjecteducationen_EN
dc.subjectphotographyen_EN
dc.subjectmediaen_EN
dc.subjectGreat Britainen_EN
dc.subjecttextbooksen_EN
dc.subjecthistory teachingpl_PL
dc.titlePrzeszłość czarująca obrazem. Wykorzystanie fotografii w angielskiej edukacji historycznejpl_PL
dc.title.alternativeEnchanted images of the past: using photographs in English history teachingen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord