• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Indywidualne i sytuacyjne uwarunkowania powodzenia szkolnego w świetle koncepcji reaktywności Jana Strelaua

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Indywidualne i sytuacyjne... (573.3KB)
Autor:
Beauvale, Andrzej
Źródło: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1992, Z. 141, Prace Psychologiczne 3, s. 225-240
Język: pl
Data: 1992
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The didactic experiment presented in the paper aimed at, defining usefulness of J. Strelau’s et all model of reactivity in the investigation into determinants of school functioning. In the six months’ period the influence of relaxation-concentration exercises on oral and written answers of the pupils in one of the 3rd forms of a primary school was investigated. The difficulty levels of the tasks, the open character of marking the results, and the level of reactivity measured by means of E. Friedensberg’s Reactivity Rating Scale were all considered. The results of the experiment can only partially be interpreted according to the above model. In a greater degree they were in agreement with multidimensional concepts of activation. The negative influence of reactivity (as a characteristic) on traditional school marks was especially marked, whereas beneficial was the influence of mid- lesson exercises on the activity of schoolchildren in class.
URI
http://hdl.handle.net/11716/7076
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Psychologiczne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image