• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Badanie przydatności metody programowanego kształcenia umiejętności dla prognozy powodzenia w początkowej nauce czytania

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Badanie przydatności metody... (1.035MB)
Autor:
Beauvale, Lidia
Źródło: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1992, Z. 141, Prace Psychologiczne 3, s. 241-266
Język: pl
Data: 1992
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The article is an attempt to test one of the possibilities of improving methods for prognosis of success in the beginning of learning of reading, i.e. to test the method in which the elements of programmed learning are used. Two method, constructed by the author, were used in the study: test of perception and memory of word-like shapes having traditional structures, and the semiprogrammed sample of learning of these shapes. These two methods, in three different versions, were applied to three randomly chosen groups, each of 84 pupils of the first class of elementary school. The study revealed higher prognostic value of traditional measurement of skills trained by the semiprogrammed method in comparison with measurements made without such a training.
URI
http://hdl.handle.net/11716/7077
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Psychologiczne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image