Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorSwoboda, Ewa
dc.contributor.authorPytlak, Marta
dc.date.accessioned2015-12-30T11:13:33Z
dc.date.available2015-12-30T11:13:33Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/712
dc.descriptionUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny. Promotor: prof. dr hab. Ewa Swoboda.pl_PL
dc.description.abstractProblematyka tej rozprawy skupiona jest wokół algebry i myślenia algebraicznego uczniów, zwłaszcza tych z poziomu szkoły podstawowej. Poruszam w niej problem rozwijania wiedzy algebraicznej uczniów podczas rozwiązywania przez nich zadań ukierunkowanych na dostrzeganie i uogólnianie regularności.
dc.description.abstractIn this disertation I focuse on algebra and students' algebraic thinking, especially students from a primary school. I bring up the issue developing of students' algebraic knowledge during the process of solving the tasks connected with discovering and generalizing the regularity.
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectregularności matematyczne
dc.subjectmyślenie algebraiczne
dc.subjectbudowanie wiedzy matematycznej
dc.subjectalgebra szkolna
dc.subjectjęzyk algebraiczny
dc.subjectuogólnianie
dc.subjectmathematical regularity
dc.subjectalgebraical thinking
dc.subjectbuilding mathematical knowledge
dc.subjectschool algebra
dc.subjectalgebraic language
dc.subjectgeneralizator
dc.titleBudowanie sieci kognitywnych powiązań w środowisku regularności matematycznychpl_PL
dc.title.alternativeBuilding the web of cognitive connections in the environment of mathematical regularity
dc.typeThesispl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord