Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne
dc.contributor.author | Ryk, Andrzej | |
dc.contributor.author | Ocetkiewicz, Iwona | |
dc.contributor.author | Kopik, Aldona | |
dc.contributor.author | Walotek-Ściańska, Katarzyna | |
dc.contributor.author | Wnęk-Gozdek, Joanna | |
dc.contributor.author | Kwatera, Anna | |
dc.contributor.author | Wrzeszcz, Natalia | |
dc.contributor.author | Kulesza, Wanda | |
dc.contributor.author | Mądry-Kupiec, Małgorzata | |
dc.contributor.author | Pawlak, Bożena | |
dc.contributor.author | Gałuszka, Izabella | |
dc.contributor.author | Czyż, Anna | |
dc.contributor.author | Łacina-Łanowski, Artur | |
dc.contributor.author | Alejziak, Bożena | |
dc.contributor.author | Maciejowski, Wojciech | |
dc.contributor.editor | Ocetkiewicz, Iwona | |
dc.contributor.editor | Wnęk-Gozdek, Joanna | |
dc.contributor.editor | Wrzeszcz, Natalia | |
dc.date.accessioned | 2016-01-15T09:19:46Z | |
dc.date.available | 2016-01-15T09:19:46Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-727-955-3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/721 | |
dc.description.abstract | Zamysłem Redaktorek tej monografii i było przedstawienie miejsca, w którym dokonuje się proces edukacyjny. Atutem prezentowanych w poszczególnych rozdziałach artykułów jest dostrzeżenie roli i znaczenia współczesnej szkoły w aspekcie nowych potrzeb i istniejących problemów. W takim ujęciu opracowanie to doskonale wpisuje się w aktualny dyskurs oświatowy i stanowi interesujący dokument czasu - diagnozę postawioną polskiej szkole. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Naukowe UP | pl_PL |
dc.rights.uri | ||
dc.subject | szkoła | pl_PL |
dc.subject | proces edukacyjny | pl_PL |
dc.subject | uczniowie | pl_PL |
dc.subject | nauczyciele | pl_PL |
dc.subject | rodzice | pl_PL |
dc.title | Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne | pl_PL |
dc.type | Book | pl_PL |