Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRyk, Andrzej
dc.contributor.authorOcetkiewicz, Iwona
dc.contributor.authorKopik, Aldona
dc.contributor.authorWalotek-Ściańska, Katarzyna
dc.contributor.authorWnęk-Gozdek, Joanna
dc.contributor.authorKwatera, Anna
dc.contributor.authorWrzeszcz, Natalia
dc.contributor.authorKulesza, Wanda
dc.contributor.authorMądry-Kupiec, Małgorzata
dc.contributor.authorPawlak, Bożena
dc.contributor.authorGałuszka, Izabella
dc.contributor.authorCzyż, Anna
dc.contributor.authorŁacina-Łanowski, Artur
dc.contributor.authorAlejziak, Bożena
dc.contributor.authorMaciejowski, Wojciech
dc.contributor.editorOcetkiewicz, Iwona
dc.contributor.editorWnęk-Gozdek, Joanna
dc.contributor.editorWrzeszcz, Natalia
dc.date.accessioned2016-01-15T09:19:46Z
dc.date.available2016-01-15T09:19:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-83-727-955-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/721
dc.description.abstractZamysłem Redaktorek tej monografii i było przedstawienie miejsca, w którym dokonuje się proces edukacyjny. Atutem prezentowanych w poszczególnych rozdziałach artykułów jest dostrzeżenie roli i znaczenia współczesnej szkoły w aspekcie nowych potrzeb i istniejących problemów. W takim ujęciu opracowanie to doskonale wpisuje się w aktualny dyskurs oświatowy i stanowi interesujący dokument czasu - diagnozę postawioną polskiej szkole.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe UPpl_PL
dc.rights.uri
dc.subjectszkołapl_PL
dc.subjectproces edukacyjnypl_PL
dc.subjectuczniowiepl_PL
dc.subjectnauczycielepl_PL
dc.subjectrodzicepl_PL
dc.titleSzkoła : współczesne konteksty interpretacyjnepl_PL
dc.typeBookpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord