Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOcetkiewicz, Iwona
dc.date.accessioned2016-01-15T11:48:10Z
dc.date.available2016-01-15T11:48:10Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationSzkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2015. - S. [19]-30.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/724
dc.description.abstractAutorka artykułu wprowadza w tematykę związaną ze szkołą i jej funkcjami. W tym kontekście zajmuje się też nierównościami społecznymi oraz problemami międzykulturowymi i integracji wielokulturowej wobec współczesnych zmian społecznych i kultury. Zwraca uwagę między innymi na problem tożsamości kulturowej uczniów, w tym francuskich.pl_PL
dc.description.abstractThe article serves as an introduction into the issues of school and its functions. It also discusses social inequalities, intercultural problems and multicultural integration considering contemporary socio-cultural changes. The author pays attention to students' (including French students] cultural identity problem.
dc.language.isoplpl_PL
dc.rights.uri
dc.subjectrówność szanspl_PL
dc.subjectselekcje szkolnepl_PL
dc.subjectnierówności społecznepl_PL
dc.subjectwielokulturowośćpl_PL
dc.subjectmiędzykulturowośćpl_PL
dc.subjectequal opportunities
dc.subjectschool selections
dc.subjectsocial inequalities
dc.subjectmulticulturalism
dc.subjectinter-culturalism
dc.titleSprawiedliwa szkoła? : problem równości szanspl_PL
dc.title.alternativeA just school? : the equality of opportunitiespl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord