Show simple item record

dc.contributor.authorPawlak, Bożena
dc.date.accessioned2016-01-19T08:58:48Z
dc.date.available2016-01-19T08:58:48Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationSzkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2015. - S. [118]-128.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/727
dc.description.abstractArtykuł składa się z dwóch części. W pierwszej autorka zaprezentowała ideę upowszechnienia edukacji szkolnej dzieci sześcioletnich z perspektywy zwolenników, jak i przeciwników. Druga część poświęcona została opisowi mechanizmów uczenia się sześciolatków w świetle najnowszych wyników badań z obszaru neuronauk.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rights.uri
dc.subjectedukacja wczesnoszkolnapl_PL
dc.subjectwczesny startpl_PL
dc.subjectprogram nauczaniapl_PL
dc.subjectmechanizmy uczenia siępl_PL
dc.subjectprimary educationpl_PL
dc.subjectearly startpl_PL
dc.subjectcurriculumpl_PL
dc.subjectmechanisms of learningpl_PL
dc.titleUczenie się i nauczanie dzieci sześcioletnichpl_PL
dc.title.alternativeTeaching and learning of six-year-olds Abstractpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record