dc.contributor.author | Kwatera, Anna | |
dc.date.accessioned | 2016-01-19T10:09:53Z | |
dc.date.available | 2016-01-19T10:09:53Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2015. - S. [70]-180 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/731 | |
dc.description.abstract | Dobra współpraca pomiędzy szkołą i rodzicami dziecka ma istotny wpływ na jego funkcjonowanie w środowisku szkolnym. Niestety badania naukowe i obserwacja szkolnej codzienności przynoszą smutny obraz, a relacje pomiędzy nauczycielami i rodzicami pozostawiają wiele do życzenia. Autorka opisując sytuację rodziców, posługuje się parafrazą ,,ukrzesłowienia”. W artykule poszukuje odpowiedzi na trzy wiodące pytania: Jak jest? Jak może być? Jak osiągnąć więcej? | pl_PL |
dc.description.abstract | Proper co-operation between school and parents has an essential influence on the way a child functions within the school environment. Unfortunately, academic research and observation of school reality provides a rather grim image and relations between teachers and parents leaves much to be desired. In describing parents' situation, the author uses a paraphrase of “enchairment". In the article she seeks answers to three key questions about said situation: what does it like now, what can it look like in the future, and how to achieve more? | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights.uri | | |
dc.subject | relacje | pl_PL |
dc.subject | komunikacja | pl_PL |
dc.subject | rodzice | pl_PL |
dc.subject | nauczyciele | pl_PL |
dc.subject | relations | pl_PL |
dc.subject | communication | pl_PL |
dc.subject | parents | pl_PL |
dc.subject | teachers | pl_PL |
dc.title | O ukrzesłowieniu rodziców w szkole | pl_PL |
dc.title.alternative | Parents' "enchairment" in school context | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |