Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKwatera, Anna
dc.date.accessioned2016-01-19T10:09:53Z
dc.date.available2016-01-19T10:09:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationSzkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2015. - S. [70]-180pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/731
dc.description.abstractDobra współpraca pomiędzy szkołą i rodzicami dziecka ma istotny wpływ na jego funkcjonowanie w środowisku szkolnym. Niestety badania naukowe i obserwacja szkolnej codzienności przynoszą smutny obraz, a relacje pomiędzy nauczycielami i rodzicami pozostawiają wiele do życzenia. Autorka opisując sytuację rodziców, posługuje się parafrazą ,,ukrzesłowienia”. W artykule poszukuje odpowiedzi na trzy wiodące pytania: Jak jest? Jak może być? Jak osiągnąć więcej?pl_PL
dc.description.abstractProper co-operation between school and parents has an essential influence on the way a child functions within the school environment. Unfortunately, academic research and observation of school reality provides a rather grim image and relations between teachers and parents leaves much to be desired. In describing parents' situation, the author uses a paraphrase of “enchairment". In the article she seeks answers to three key questions about said situation: what does it like now, what can it look like in the future, and how to achieve more?
dc.language.isoplpl_PL
dc.rights.uri
dc.subjectrelacjepl_PL
dc.subjectkomunikacjapl_PL
dc.subjectrodzicepl_PL
dc.subjectnauczycielepl_PL
dc.subjectrelationspl_PL
dc.subjectcommunicationpl_PL
dc.subjectparentspl_PL
dc.subjectteacherspl_PL
dc.titleO ukrzesłowieniu rodziców w szkolepl_PL
dc.title.alternativeParents' "enchairment" in school contextpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord