• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kształtowanie kompetencji informacyjnych uczniów w kontekście Deklaracji Kapsztadzkiej

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
20160114_lt_ra_ksztaltowanie_kompetencji_informacyjnych_j_wnek_gozdek.pdf (413.9KB)
Autor:
Wnęk-Gozdek, Joanna
Źródło: Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2015. - S. [58]-69.
Język: pl
Słowa kluczowe:
społeczeństwo informacyjne
kompetencje informacyjne
nowoczesna edukacja
Deklaracja Kapsztadzka
otwarte zasoby edukacyjne
information society
information skills
information skills, modern education
The Cape Town Open Education Declaration
open educational resources
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Kompetencje informacyjne stanowią strategiczny czynnik procesu uczenia się i podstawę funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie. Kształtowanie ich stało się jednym z kluczowych zadań szkoły i nauczycieli. Jedną z inicjatyw wpierających szkołę w tym zadaniu jest idea edukacji opartej na otwartych zasobach. Nauczyciele i uczniowie są w szczególny sposób zaproszeni do tworzenia i wykorzystywania otwartych zasobów edukacyjnych. Stanowią kluczowe ogniwo w strategii promowania otwartej edukacji, opisanej i opracowanej w Deklaracji Kapsztadzkiej.
 
Information skills are a key factor in the process of learning and the fundament for functioning in the contemporary society. Developing those skills became one of the most crucial tasks of school and teachers. Open educational resources is one of the means of supporting schools in their tasks. Teachers and students are in a way invited to creating and utilizing open educational resources. They are the key link in the strategy of promoting open education as described in The Cape Town Open Education Declaration.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/732
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image