Numer 1 (2006)

Spis treści:
  1. Wstęp - Antoni Chronowski, Maciej Klakla
  2. O potrzebie dokształcania nauczycieli akademickich - Bogdan J. Nowecki
  3. Przekształcenia wykresów funkcji - Antoni Chronowski
  4. Teoretyczne i dydaktyczne aspekty nauczania o największym wspólnym dzielniku i najmniejszej wspólnej wielokrotności w zbiorze liczb naturalnych - Antoni Chronowski
  5. Kształtowanie odruchów - Jan Górowski, Adam Łomnicki
  6. O cechach podzielności liczb i odkrywaniu twierdzeń - Jan Górowski, Adam Łomnicki
  7. Gotowa wiedza i aktywność w matematycznym kształcenia na przykładzie kątów Langleya - Maciej Klakla
  8. Analiza błędów z geometrii elementarnej popełnianych przez kandydatów na studia matematyczne w Akademii Pedagogicznej w Krakowie dokonana na podstawie wyników egzaminów wstępnych na kierunek matematyka w latach 2003 i 2004 - Ewa Lubaś
  9. Aktywności matematyczne studentów inspirowane grami Penneya - Maciej Major, Barbara Nawolska
  10. Uwagi dotyczące pojęcia wartości bezwzględnej liczby rzeczywistej - Joanna Major, Zbigniew Powązka
  11. Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli na studiach podyplomowych - Bogdan J. Nowecki
  12. Koncepcja kształcenia nauczycieli - Bogdan J. Nowecki
  13. Ziarnista przestrzeń probabilistyczna w stochastyce dla nauczyciela - dydaktyczne osobliwości - Adam Płocki
  14. Z badań nad wprowadzeniem podstawowych treści analizy matematycznej podczas zajęć na I roku studiów matematycznych - Zbigniew Powązka
  15. Refleksje na temat określania wiedzy przedmiotowej nauczycieli matematyki - Mirosława Sajka
  16. Wyniki badań nad stanem nauczania statystyki opisowej w Polsce - Zofia Aleksandra Tomaszewska

Recent Submissions