dc.contributor.author | Sajka, Mirosława | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T13:27:50Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T13:27:50Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 36, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 1 (2006), s. [297]-319 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/7415 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | This article presents the author's re
ections, comments and problems
that arise in relation to the issue of de ning the subject matter
knowledge a teacher should have in the context of Even's theoretical framework.
They incline to start working on a considerable modi cation
of this conception in order to explore its adaptability in other contexts.
This paper also includes initial results of this modi cation. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Refleksje na temat określania wiedzy przedmiotowej nauczycieli matematyki | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |