Show simple item record

dc.contributor.authorSajka, Mirosławapl_PL
dc.date.accessioned2020-07-03T13:27:50Z
dc.date.available2020-07-03T13:27:50Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationAnnales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 36, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 1 (2006), s. [297]-319pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/7415
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThis article presents the author's re ections, comments and problems that arise in relation to the issue of de ning the subject matter knowledge a teacher should have in the context of Even's theoretical framework. They incline to start working on a considerable modi cation of this conception in order to explore its adaptability in other contexts. This paper also includes initial results of this modi cation.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleRefleksje na temat określania wiedzy przedmiotowej nauczycieli matematykipl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record