Refleksje na temat określania wiedzy przedmiotowej nauczycieli matematyki
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Sajka, Mirosława
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 36, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 1 (2006), s. [297]-319
Język: pl
Data: 2006
Metadata
Pokaż pełny rekordOpis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Streszczenie
This article presents the author's re
ections, comments and problems
that arise in relation to the issue of de ning the subject matter
knowledge a teacher should have in the context of Even's theoretical framework.
They incline to start working on a considerable modi cation
of this conception in order to explore its adaptability in other contexts.
This paper also includes initial results of this modi cation.