• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
  • 2006, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 1
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
  • 2006, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 1
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wyniki badań nad stanem nauczania statystyki opisowej w Polsce

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Wyniki badań nad stanem... (192.9KB)
Autor:
Tomaszewska, Zofia Aleksandra
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 36, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 1 (2006), s. [321]-334
Język: pl
Data: 2006
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
This article presents the results of the study of teaching descriptive statistics in Poland nowadays. After a short review of the history of teaching this branch of school mathematics in the second part of the 20th century, I made an attempt at diagnosing the stage of teacher's preparation for teaching descriptive statistics. The diagnosis was based on the analysis of: - the survey conducted among working teachers; - teaching standards for mathematics at universities; - curriculum and studies schemes at schools of higher education for teachers-to-be. Moreover, the paper presents: - problems faced by teachers while teaching descriptive statistics; - attitude of learners towards descriptive statistics classes; - teachers' understanding of the true objective of teaching descriptive statistics. The article concludes with the declaration of carrying a pedagogical experiment whose aim is to nd the answer to the question: Are primary school pupils able to learn the contents and skills of descriptive statistics and to what extent?
URI
http://hdl.handle.net/11716/7416
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2006, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 1

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image