Skuteczność "metody względnej" w rozwijaniu podstawowych zdolności muzycznych uczniów
dc.contributor.advisor | Kulpa, Jan | pl_PL |
dc.contributor.author | Wilk, Andrzej | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-09-25T07:05:39Z | |
dc.date.available | 2020-09-25T07:05:39Z | |
dc.date.issued | 1983 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/7670 | |
dc.description | Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Katedra Nauczania Początkowego i Wychowania Przedszkolnego. Praca doktorska - promotor: Prof. dr hab. Jan Kulpa. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Skuteczność "metody względnej" w rozwijaniu podstawowych zdolności muzycznych uczniów | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |