• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Znaczenie edukacji sozologicznej dla nowoczesnego kształcenia studentów (na podstawie badań przeprowadzonych w wybranych uczelniach wyższych w Krakowie)

Thumbnail
View/Open
Znaczenie edukacji sozologicznej... (691.6Kb)
Author:
Kozaczyński, Waldemar
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1996, Z. 184, Prace Geograficzne 16, s. 163-176
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 1996
Metadata
Show full item record
Description:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Abstract
The paper presents assumptions and the idea of ecological-enviromental education in the society. Purposes and tasks of ecosozological education were given, particularly in universities, in the light of international reports. A model of three-stages proecological training was shown. Studies were carried out in three schools in Cracow: the Polytechnic School, the Jagiellonian University and the Pedagogical University. The plans of students training, their contents and forms of realization were subjected to examination. The results were presented in a descriptive from and in tables with a list of proecological subjects.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8138
Collections
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Geograficzne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image