Próba oceny testów logopedycznych z perspektywy diagnozy logopedycznej
View/ Open
Author:
Okarma, Elżbieta
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 56, Studia Logopaedica 2 (2008), s. [315]-330
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2008
Metadata
Show full item recordDescription:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Abstract
It does not exist one verified and widely accepted by speech therapists questionnaire for
child language examination.
A need to elaborate such an examination device seems to be essential and urgent.
And this paper presents a critical discussion of the latest proposals in the field.