• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia
  • 2013, Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 4
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia
  • 2013, Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 4
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Soplicowo, czyli Sarmatopolitan Wykorzystanie elementów metody projektu w pracy nad Panem Tadeuszem

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Soplicowo, czyli Sarmatopolitan... (362.0KB)
Autor:
Cieśla, Tamara
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 140, Studia at Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 4 (2013), s. [174]-186
Język: pl
Słowa kluczowe:
project-based teaching
project
Pan Tadeusz
Data: 2013
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The first part of the article contains reflections concerning the rise of and further development of “project-based teaching”. The author emphasizes those elements thereof which, in compliance with the main assumptions of core curriculum reform in Polish schools, develop in students active and creative attitudes, desirable in the contemporary society. Teachers of all subjects – Polish literature and culture included – face the task of facilitating that educational situation. Project-based teaching used in Polish literature and culture lessons gives tremendous opportunities of achieving highly interesting outcomes, which stem from the specificity of the content and values that fill these classes. Also, owing to the dynamism and creative character of projects, one can expect results that are unusually original and presented in inventive way. The second part of the article includes a description of a series of classes which were created as a result of project-based teaching. The author shows what the implementation of particular elements of the method looked like, how students gave their work more individual quality by giving an emphasis to some elements and resigning from others. In the summary, by showing interdisciplinary character of the project, the author names the scope of knowledge and skills acquired by students.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8583
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2013, Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 4

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image