• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Sztuki (WSz)
  • Artykuły naukowe (WSz)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Sztuki (WSz)
  • Artykuły naukowe (WSz)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pracownie intermedialne i interdyscyplinarne w teorii i praktyce akademickiej. Wydział Sztuki UP w Krakowie

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Pracownie intermedialne... (673.4KB)
Autor:
Stano, Bernadeta
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 147, Studia de Arte et Educatione 8 (2013), s. [42]-49
Język: pl
Data: 2013
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The article is an analysis of selected aspects of the didactic process at the Faculty of Arts at the Pedagogical University of Krakow in view of the practices of other art universities. It pays special attention to the courses devoted to intermedia and interdisciplinary ateliers. It contains a comparison of curricula and activities proposed by particular teachers-artists and a discussion of selected interdisciplinary master diplomas from the last few years. The author believes that doubts related to names of particular courses seem irrelevant as each of them is supported by the personality, education, and experience of the person who conducts it. Skills that are gained at different levels of education, also in the field of history and theory of art, acquired while preparing theoretical papers, lead the student to multilayered realizations that, although not perfect yet, might pay off in the future.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8639
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2013, Studia de Arte et Educatione 8
  • Artykuły naukowe (WSz)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image