Chcieć znaczy móc? O motywacji, inteligencji i innych wybranych czynnikach wpływających na sukces w nauce języków obcych (i nie tylko)
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Świątkiewicz-Siklucka, Dorota
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 154, Studia Russologica 6 (2013), s. [177]-189
Język: pl
Słowa kluczowe:
motivationintelligence
the process of learning and teaching
learning success.feedback
the efficiency of learning
communicative competence
Data: 2013
Metadata
Pokaż pełny rekordOpis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Streszczenie
The text considers issues regarding the effectiveness of learning a foreign language. Starting
from the title question „With will can one do anything?” the author analyzes the selected success
factors in learning a foreign language, including the role of motivation and intelligence,
as well as the possibilities of their development. Further the text illustrates the role of a feedback
information in teaching. It also highlights the important role of the teacher’s personality
and teaching atmosphere.