• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Sztuki (WSz)
  • Artykuły naukowe (WSz)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Sztuki (WSz)
  • Artykuły naukowe (WSz)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spotkania w życiu, spotkania w twórczości. O Twórczych Spotkaniach Bez Barier – doświadczeniach osobistych i kreatywnych studentów w kontekście niepełnosprawności

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Spotkania w życiu... (333.7KB)
Autor:
Nęcka, Monika
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 157, Studia de Arte et Educatione 9 (2014), s. [67]-71
Język: pl
Słowa kluczowe:
creative teacher
Creative Meetings without Barriers
creative output of the disabled
artistic education
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The topic of a creative teacher, who apart from his/her educational activities also undertakes creative endeavours, is associated with the responsibility in the experiences with fellow participants of the common reality. Those first meetings in creative output in a way mark out the way for the future ones, prepare the participants for making decision as for the manners of participation. The article refers to a meeting with the students of Special School Complex no. 11 in Kraków. The disabled usually do not undertake any activity on their own accord, but they have invited the university students of Artistic Education. A very interesting and important cooperation has stemmed from this common experience. While familiarizing ourselves with the special school students and teachers, we noticed that each situation had the characteristics of creativity, both on the part of pupils and the tutors. Each of these situations brimmed with willingness and engagement – the one preparing for life, and the one involving art as an element of therapeutic activities. This unfamiliar reality taught the teachers-to-be how intensive their peers can feel the need of safety and social contacts.
URI
http://hdl.handle.net/11716/9398
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia de Arte et Educatione 9
  • Artykuły naukowe (WSz)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image