Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOgonowska, Agnieszkapl_PL
dc.date.accessioned2020-11-25T19:43:17Z
dc.date.available2020-11-25T19:43:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 271, Studia de Cultura 10 (4) (2018), s. [5]-18pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/9539
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractCelem artykułu jest syntetyczne przedstawienie genezy i kierunków rozwoju cyberpsychologii oraz jej związków z innymi dyscyplinami nauki, jak również wskazanie możliwości wykorzystania badań cyberpsychologicznych w studiach i analizach medioznawczych poświęconych nowym mediom oraz ich użytkownikom.pl_PL
dc.description.abstractThe aim of the article is a synthetic presentation of the origins and directions of development of cyberpsychology and its relationships with other disciplines of science, as well as the indication of the possibility of using cyberpsychological research in media studies and analyzes dedicated to new media and their users.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectcyberpsychologiapl_PL
dc.subjectpsychologia mediów i komunikowaniapl_PL
dc.subjectbadania nad użytkownikami mediówpl_PL
dc.subjectmedioznawstwo w perspektywie psychologicznejpl_PL
dc.subjectcyberpsychologyen_EN
dc.subjectpsychology of media and communicationen_EN
dc.subjectresearch on media usersen_EN
dc.subjectmedia science in a psychological perspectiveen_EN
dc.titleCyberpsychologia. Nowe perspektywy badania mediów i ich użytkownikówpl_PL
dc.title.alternativeCyberpsychology. New perspectives in researching media and their usersen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord