Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJatkowska, Joannapl_PL
dc.date.accessioned2020-11-25T20:46:49Z
dc.date.available2020-11-25T20:46:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 271, Studia de Cultura 10 (4) (2018), s. [125]-140pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/9548
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractW artykule dokonano analizy zjawiska, jakim jest b-learning w terapii logopedycznej dzieci. Przedstawiono odpowiedzi na hipotezy badawcze z rozprawy doktorskiej autorki pt. „B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci”, w której stara się znaleźć odpowiedź na pytanie, czy nowe technologie korzystnie wpływają na rozwój językowy współczesnych dzieci? Cyfrowy świat niesie nie tylko zagrożenia, ale również korzyści. Logopedzi, którzy są odpowiedzialni za rozwój językowy dzieci, powinni szczególnie uważnie obserwować i badać te zjawiska, by wypracować jak najlepsze metody stymulujące mowę i komunikację „cyfrowych tubylców”.pl_PL
dc.description.abstractThe author of the article analyzes the phenomenon of b-learning in speech therapy of children. The article presents answers to research hypotheses from the PhD dissertation of the author, ”B-learning in the diagnosis and speech therapy of children”. The author tries to find an answer to the question whether new technologies have a positive impact on the linguistic development of contemporary children? The digital world has not only risks but also benefits. Speech therapist, who are responsible for the linguistic development of children, should pay particular attention to these phenomena and study them in order to develop the best possible methods of stimulating the speech and communication of ”digital natives”.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectkomputery i internet w logopediipl_PL
dc.subjecte-learning w logopediipl_PL
dc.subjectb-learning w logopediipl_PL
dc.subjectnowe technologie w logopediipl_PL
dc.subjecte-logolekcjapl_PL
dc.subjecte-logopedapl_PL
dc.subjectplatforma e-learningowapl_PL
dc.subjectcomputers and the Internet in the speech therapyen_EN
dc.subjecte-learning in speech therapyen_EN
dc.subjectblended learning in speech therapyen_EN
dc.subjectnew technology in speech therapyen_EN
dc.subjecte-logolessonen_EN
dc.subjecte-speech therapisten_EN
dc.subjecte-learning platformen_EN
dc.titleRozwój językowy dziecka a b-learningpl_PL
dc.title.alternativeA child’s language development vs. blended learningen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord