• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2017, Studia Logopaedica 6
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2017, Studia Logopaedica 6
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metodyka logopedyczna w przypadku osób po laryngektomii całkowitej

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Metodyka logopedyczna... (339.3KB)
Autor:
Hamerlińska-Latecka, Agnieszka
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 225, Studia Logopaedica 6 (2017), s. [89]-100
Język: pl
Słowa kluczowe:
method
methodology
strategy
laryngeal cancer
speech therapy
esophageal speech
speech shunt
graft speech
speech reconstructive
Data: 2017
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The article addresses the methodology for speech therapy for patients after total laryngectomy. It takes into account the explanation of basic concepts: methods, methods and methodologies. It is then made description of the causes, treatments, and the consequences of the removal of the larynx. The main aim of this article is to present conduct speech therapy for patients after resection of the voice organ including the characteristics of the author’s description of the strategy and methods made based on the analysis of literature.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13161
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2017, Studia Logopaedica 6

Powiązane pozycje

Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.

  • Rozwój językowy dziecka a b-learning 

    Jatkowska, Joanna (2018)
    W artykule dokonano analizy zjawiska, jakim jest b-learning w terapii logopedycznej dzieci. Przedstawiono odpowiedzi na hipotezy badawcze z rozprawy doktorskiej autorki pt. „B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej ...
  • Dyskurs edukacyjny jako „trzecia robota rozumu” 

    Rittel, Teodozja (2016)
    The teaching character of educational discourse as ‘the third work of reason’ means such transferring and transforming specialized discourses to transfer knowledge to less educated receivers. Such rules of producing ...
  • Obrazy mowy (na przykładzie poezji dwudziestowiecznej) 

    Mikoś, Elżbieta (2013)
    In the present article, the speech image category is, on the one hand, connected to the ways of utilizing in somebody else’s speech in poetry, by which an author communicates with a reader (cited in extenso or subjected ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image