Rozwój językowy dziecka a b-learning
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Jatkowska, Joanna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 271, Studia de Cultura 10 (4) (2018), s. [125]-140
Język: pl
Słowa kluczowe:
komputery i internet w logopediie-learning w logopedii
b-learning w logopedii
nowe technologie w logopedii
e-logolekcja
e-logopeda
platforma e-learningowa
computers and the Internet in the speech therapy
e-learning in speech therapy
blended learning in speech therapy
new technology in speech therapy
e-logolesson
e-speech therapist
e-learning platform
Data: 2018
Metadata
Pokaż pełny rekordOpis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Streszczenie
W artykule dokonano analizy zjawiska, jakim jest b-learning w terapii logopedycznej dzieci.
Przedstawiono odpowiedzi na hipotezy badawcze z rozprawy doktorskiej autorki pt.
„B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci”, w której stara się znaleźć odpowiedź
na pytanie, czy nowe technologie korzystnie wpływają na rozwój językowy współczesnych
dzieci? Cyfrowy świat niesie nie tylko zagrożenia, ale również korzyści. Logopedzi, którzy są
odpowiedzialni za rozwój językowy dzieci, powinni szczególnie uważnie obserwować i badać
te zjawiska, by wypracować jak najlepsze metody stymulujące mowę i komunikację „cyfrowych
tubylców”. The author of the article analyzes the phenomenon of b-learning in speech therapy of children.
The article presents answers to research hypotheses from the PhD dissertation of the author,
”B-learning in the diagnosis and speech therapy of children”. The author tries to find an
answer to the question whether new technologies have a positive impact on the linguistic
development of contemporary children? The digital world has not only risks but also benefits.
Speech therapist, who are responsible for the linguistic development of children, should pay
particular attention to these phenomena and study them in order to develop the best possible
methods of stimulating the speech and communication of ”digital natives”.
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Metodyka logopedyczna w przypadku osób po laryngektomii całkowitej
Hamerlińska-Latecka, Agnieszka (2017)The article addresses the methodology for speech therapy for patients after total laryngectomy. It takes into account the explanation of basic concepts: methods, methods and methodologies. It is then made description of ... -
Dyskurs edukacyjny jako „trzecia robota rozumu”
Rittel, Teodozja (2016)The teaching character of educational discourse as ‘the third work of reason’ means such transferring and transforming specialized discourses to transfer knowledge to less educated receivers. Such rules of producing ... -
Obrazy mowy (na przykładzie poezji dwudziestowiecznej)
Mikoś, Elżbieta (2013)In the present article, the speech image category is, on the one hand, connected to the ways of utilizing in somebody else’s speech in poetry, by which an author communicates with a reader (cited in extenso or subjected ...