• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2018, Studia de Cultura 10
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2018, Studia de Cultura 10
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rozwój językowy dziecka a b-learning

Thumbnail
View/Open
Rozwój językowy dziecka... (2.172Mb)
Author:
Jatkowska, Joanna
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 271, Studia de Cultura 10 (4) (2018), s. [125]-140
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
komputery i internet w logopedii
e-learning w logopedii
b-learning w logopedii
nowe technologie w logopedii
e-logolekcja
e-logopeda
platforma e-learningowa
computers and the Internet in the speech therapy
e-learning in speech therapy
blended learning in speech therapy
new technology in speech therapy
e-logolesson
e-speech therapist
e-learning platform
Date: 2018
Metadata
Show full item record
Description:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Abstract
W artykule dokonano analizy zjawiska, jakim jest b-learning w terapii logopedycznej dzieci. Przedstawiono odpowiedzi na hipotezy badawcze z rozprawy doktorskiej autorki pt. „B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci”, w której stara się znaleźć odpowiedź na pytanie, czy nowe technologie korzystnie wpływają na rozwój językowy współczesnych dzieci? Cyfrowy świat niesie nie tylko zagrożenia, ale również korzyści. Logopedzi, którzy są odpowiedzialni za rozwój językowy dzieci, powinni szczególnie uważnie obserwować i badać te zjawiska, by wypracować jak najlepsze metody stymulujące mowę i komunikację „cyfrowych tubylców”.
 
The author of the article analyzes the phenomenon of b-learning in speech therapy of children. The article presents answers to research hypotheses from the PhD dissertation of the author, ”B-learning in the diagnosis and speech therapy of children”. The author tries to find an answer to the question whether new technologies have a positive impact on the linguistic development of contemporary children? The digital world has not only risks but also benefits. Speech therapist, who are responsible for the linguistic development of children, should pay particular attention to these phenomena and study them in order to develop the best possible methods of stimulating the speech and communication of ”digital natives”.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/9548
Collections
  • 2018, Studia de Cultura 10

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Wypowiedzenia okolicznikowe czasu i warunku w języku mówionym dzieci trzyletnich 

    Starzyńska, Agnieszka (2024)
    Autorka opisuje badania własne na temat struktur i funkcji wypowiedzeń podrzędnie złożonych okolicznikowych czasu i okolicznikowych warunku w języku mówionym dzieci trzyletnich. Przedszkolaki używają schematu: jak A, to ...
  • Metodyka logopedyczna w przypadku osób po laryngektomii całkowitej 

    Hamerlińska-Latecka, Agnieszka (2017)
    The article addresses the methodology for speech therapy for patients after total laryngectomy. It takes into account the explanation of basic concepts: methods, methods and methodologies. It is then made description of ...
  • Dyskurs edukacyjny jako „trzecia robota rozumu” 

    Rittel, Teodozja (2016)
    The teaching character of educational discourse as ‘the third work of reason’ means such transferring and transforming specialized discourses to transfer knowledge to less educated receivers. Such rules of producing ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image