Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSeklecka, Ewelinapl_PL
dc.contributor.authorWalicka, Annapl_PL
dc.date.accessioned2020-12-01T20:37:23Z
dc.date.available2020-12-01T20:37:23Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 198, Studia de Cultura 8 (1) (2016), s. [43]-56pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/9627
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractArtykuł powstał w oparciu o raport z badań „Męskość i kobiecość w lekturach szkolnych. Analiza treści lektur w szkole podstawowej i gimnazjum z perspektywy równości płci” opracowany i wydany w ramach projektu „Równia Literacka” zrealizowanego przez Fundację Punkt Widzenia w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG. Raport w całości dostępny jest do darmowego pobrania na stronie: http://www.punktwidzenia. org.pl/wp-content/uploads/2014/09/Raport-M%C4%99sko% C5%9B%C4%87- i-Kobieco%C5%9B%C4%87-w-lekturach-szkolnych1.pdfpl_PL
dc.description.abstractThe basis for the article is a report on the research “Masculinity and femininity in school readings. Analysis of reading material in primary and middle school from the perspective of equality of sexes”. The report was created and published within the project “Równia Literacka”, which was realized by “Point of View” Foundation as part of the program Obywatele dla Demokracji (Citizens for Democracy), financed by EOG Founds. The Report is freely available at: http://www.punktwidzenia.org.pl/wp-content/uploads/2014/09/Raport-M%C4%99sko %C5%9B%C4%87-i-Kobieco%C5%9B%C4%87-w-lekturach-szkolnych1.pdfen_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectmęskość i kobiecość w lekturach szkolnychpl_PL
dc.subjectperspektywa płci w lekturach szkolnychpl_PL
dc.subjectgenderowa analiza lektur szkolnychpl_PL
dc.subjectchłopiec i dziewczynka w literaturzepl_PL
dc.subject„Równia Literacka”pl_PL
dc.subjectmasculinity and femininity in school readingsen_EN
dc.subjectgender perspective in school readingsen_EN
dc.subjectgendered analysis of school readingsen_EN
dc.subjectboy and girl in the literatureen_EN
dc.titleMęskość i kobiecość w lekturach szkolnych – opis i analiza projektu „Równia Literacka” Fundacji Punkt Widzeniapl_PL
dc.title.alternativeMasculinity and femininity in school readings – project “Równia Literacka” by Punkt Widzenia (“Point of View”) Foundationen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord