• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2016, Studia de Cultura 8
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2016, Studia de Cultura 8
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Męskość i kobiecość w lekturach szkolnych – opis i analiza projektu „Równia Literacka” Fundacji Punkt Widzenia

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Męskość i kobiecość... (384.0KB)
Autor:
Seklecka, Ewelina
Walicka, Anna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 198, Studia de Cultura 8 (1) (2016), s. [43]-56
Język: pl
Słowa kluczowe:
męskość i kobiecość w lekturach szkolnych
perspektywa płci w lekturach szkolnych
genderowa analiza lektur szkolnych
chłopiec i dziewczynka w literaturze
„Równia Literacka”
masculinity and femininity in school readings
gender perspective in school readings
gendered analysis of school readings
boy and girl in the literature
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
Artykuł powstał w oparciu o raport z badań „Męskość i kobiecość w lekturach szkolnych. Analiza treści lektur w szkole podstawowej i gimnazjum z perspektywy równości płci” opracowany i wydany w ramach projektu „Równia Literacka” zrealizowanego przez Fundację Punkt Widzenia w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG. Raport w całości dostępny jest do darmowego pobrania na stronie: http://www.punktwidzenia. org.pl/wp-content/uploads/2014/09/Raport-M%C4%99sko% C5%9B%C4%87- i-Kobieco%C5%9B%C4%87-w-lekturach-szkolnych1.pdf
 
The basis for the article is a report on the research “Masculinity and femininity in school readings. Analysis of reading material in primary and middle school from the perspective of equality of sexes”. The report was created and published within the project “Równia Literacka”, which was realized by “Point of View” Foundation as part of the program Obywatele dla Demokracji (Citizens for Democracy), financed by EOG Founds. The Report is freely available at: http://www.punktwidzenia.org.pl/wp-content/uploads/2014/09/Raport-M%C4%99sko %C5%9B%C4%87-i-Kobieco%C5%9B%C4%87-w-lekturach-szkolnych1.pdf
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/9627
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2016, Studia de Cultura 8

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image