Integrative education of students with hearing impairment
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Potmesil, Milon
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 55, Studia Psychologica 3 (2008), s. [159]-179
Język: en
Data: 2008
Metadata
Pokaż pełny rekordOpis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Streszczenie
Autor rozważa możliwość integracji dzieci z uszkodzonym słuchem w wieku przedszkolnym w zwykłych warunkach
przedszkolnych. Poziom rozwoju umiejętności komunikacyjnych dziecka wydaje się być najważniejszym problemem w
przypadku dzieci uczęszczających do przedszkola wspólnie z pełnosprawnymi rówieśnikami. W rzeczy samej, nie jest
istotne, w jakim języku prowadzona jest komunikacja. Rozważania nad najbardziej efektywnym sposobem porozumiewania
się oparte są na badaniach własnych autora, skupiających się na zastosowaniu metody totalnej komunikacji w
kształceniu dzieci z uszkodzonym słuchem.