• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Psychologica
  • 2008, Studia Psychologica 3
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Psychologica
  • 2008, Studia Psychologica 3
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Integrative education of students with hearing impairment

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Integrative education... (916.3KB)
Autor:
Potmesil, Milon
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 55, Studia Psychologica 3 (2008), s. [159]-179
Język: en
Data: 2008
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
Autor rozważa możliwość integracji dzieci z uszkodzonym słuchem w wieku przedszkolnym w zwykłych warunkach przedszkolnych. Poziom rozwoju umiejętności komunikacyjnych dziecka wydaje się być najważniejszym problemem w przypadku dzieci uczęszczających do przedszkola wspólnie z pełnosprawnymi rówieśnikami. W rzeczy samej, nie jest istotne, w jakim języku prowadzona jest komunikacja. Rozważania nad najbardziej efektywnym sposobem porozumiewania się oparte są na badaniach własnych autora, skupiających się na zastosowaniu metody totalnej komunikacji w kształceniu dzieci z uszkodzonym słuchem.
URI
http://hdl.handle.net/11716/9767
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2008, Studia Psychologica 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image