dc.contributor.author | Potmesil, Milon | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-12-06T09:45:41Z | |
dc.date.available | 2020-12-06T09:45:41Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 55, Studia Psychologica 3 (2008), s. [159]-179 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/9767 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | Autor rozważa możliwość integracji dzieci z uszkodzonym słuchem w wieku przedszkolnym w zwykłych warunkach
przedszkolnych. Poziom rozwoju umiejętności komunikacyjnych dziecka wydaje się być najważniejszym problemem w
przypadku dzieci uczęszczających do przedszkola wspólnie z pełnosprawnymi rówieśnikami. W rzeczy samej, nie jest
istotne, w jakim języku prowadzona jest komunikacja. Rozważania nad najbardziej efektywnym sposobem porozumiewania
się oparte są na badaniach własnych autora, skupiających się na zastosowaniu metody totalnej komunikacji w
kształceniu dzieci z uszkodzonym słuchem. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | en | pl_PL |
dc.title | Integrative education of students with hearing impairment | en_EN |
dc.title.alternative | Nauczanie integracyjne uczniów z uszkodzeniem słuchu | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |