Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPotmesil, Milonpl_PL
dc.date.accessioned2020-12-06T09:45:41Z
dc.date.available2020-12-06T09:45:41Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationAnnales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 55, Studia Psychologica 3 (2008), s. [159]-179pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/9767
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractAutor rozważa możliwość integracji dzieci z uszkodzonym słuchem w wieku przedszkolnym w zwykłych warunkach przedszkolnych. Poziom rozwoju umiejętności komunikacyjnych dziecka wydaje się być najważniejszym problemem w przypadku dzieci uczęszczających do przedszkola wspólnie z pełnosprawnymi rówieśnikami. W rzeczy samej, nie jest istotne, w jakim języku prowadzona jest komunikacja. Rozważania nad najbardziej efektywnym sposobem porozumiewania się oparte są na badaniach własnych autora, skupiających się na zastosowaniu metody totalnej komunikacji w kształceniu dzieci z uszkodzonym słuchem.pl_PL
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.titleIntegrative education of students with hearing impairmenten_EN
dc.title.alternativeNauczanie integracyjne uczniów z uszkodzeniem słuchupl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord