Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorRyk, Andrzejpl_PL
dc.contributor.advisorAlbański, Łukaszpl_PL
dc.contributor.authorKrupska, Martapl_PL
dc.date.accessioned2020-12-08T13:18:09Z
dc.date.available2020-12-08T13:18:09Z
dc.date.issued2020-12-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/9825
dc.descriptionUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Nauk Społecznych. Instytut Nauk o Wychowaniu. Rozprawa doktorska napisana pod kierunkiem dr hab. Andrzeja Ryka prof. UP, promotor pomocniczy: dr Łukasz Albański.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectMax van Manenpl_PL
dc.subjectrelacja pedagogicznapl_PL
dc.subjectphenomenology of practicepl_PL
dc.subjecthuman science pedagogypl_PL
dc.subjectMax van Manenen_EN
dc.subjectpedagogical relationen_EN
dc.subjectphenomenological pedagogyen_EN
dc.subjectphenomenology of practiceen_EN
dc.subjecthumane science pedagogyen_EN
dc.titleMożliwości wykorzystania koncepcji relacji pedagogicznej Maxa van Manena w teorii i praktyce wychowaniapl_PL
dc.title.alternativePossibilities of using the concept of pedagogical relation of Max van Manen in the theory and practice of eduacationen_EN
dc.typeThesispl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord