dc.contributor.advisor | Ryk, Andrzej | pl_PL |
dc.contributor.advisor | Albański, Łukasz | pl_PL |
dc.contributor.author | Krupska, Marta | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-12-08T13:18:09Z | |
dc.date.available | 2020-12-08T13:18:09Z | |
dc.date.issued | 2020-12-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/9825 | |
dc.description | Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Nauk Społecznych. Instytut Nauk o Wychowaniu. Rozprawa doktorska napisana pod kierunkiem dr hab. Andrzeja Ryka prof. UP, promotor pomocniczy: dr Łukasz Albański. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | Max van Manen | pl_PL |
dc.subject | relacja pedagogiczna | pl_PL |
dc.subject | phenomenology of practice | pl_PL |
dc.subject | human science pedagogy | pl_PL |
dc.subject | Max van Manen | en_EN |
dc.subject | pedagogical relation | en_EN |
dc.subject | phenomenological pedagogy | en_EN |
dc.subject | phenomenology of practice | en_EN |
dc.subject | humane science pedagogy | en_EN |
dc.title | Możliwości wykorzystania koncepcji relacji pedagogicznej Maxa van Manena w teorii i praktyce wychowania | pl_PL |
dc.title.alternative | Possibilities of using the concept of pedagogical relation of Max van Manen in the theory and practice of eduacation | en_EN |
dc.type | Thesis | pl_PL |