Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorShelton, Amiee J.pl_PL
dc.contributor.authorWojciechowski, Łukasz P.pl_PL
dc.date.accessioned2020-12-14T14:16:11Z
dc.date.available2020-12-14T14:16:11Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 303, Studia de Cultura 12 (2) (2020), s. [18]-34pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/9909
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThanks to the analysis of 1012 American TV commercials, we determined the form, contents and functioning of necromarketing in American TV advertising. Our conclusions demonstrate that implicit necromarketing is a more frequently used strategy than explicit necromarketing. In particular, insurance and entertainment sectors, before programmes or news, more often resort to necromarketing on TV in prime-time than other branches during the day.en_EN
dc.description.abstractDzięki analizie treści 1012 amerykańskich reklam telewizyjnych ustaliliśmy formy, treść i funkcjonowanie nekromarketingu w amerykańskiej reklamie telewizyjnej. Ustalenia pokazują, że niejawny nekromarketing jest częściej stosowaną taktyką marketingową niż jawny nekromarketing w medium. W szczególności branże ubezpieczeń i rozrywki przed programami czy wiadomościami częściej korzystają z odwołań do nekromarketingu w telewizji w prime timie niż inne branże w ciągu dnia.pl_PL
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.subjectNecromarketingen_EN
dc.subjectTelevisionen_EN
dc.subjectTerroren_EN
dc.subjectProtectionen_EN
dc.subjectDeathen_EN
dc.subjectMediaen_EN
dc.subjectRating TVen_EN
dc.subjectnekromarketingpl_PL
dc.subjecttelewizjapl_PL
dc.subjectterrorpl_PL
dc.subjectochronapl_PL
dc.subjectśmierćpl_PL
dc.subjectmediapl_PL
dc.subjectrating TVpl_PL
dc.titleNecromarketing as Advertising Strategy in American Televisionen_EN
dc.title.alternativeNekromarketing jako strategia reklamowa w amerykańskiej telewizjipl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord