O Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej eRUP zawiera publikacje naukowe oraz inne materiały związane z działalnością naukową pracowników Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej. Celem repozytorium jest gromadzenie i upowszechnienie dorobku naukowego pracowników oraz promowanie badań naukowych prowadzonych w Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.
Gromadzenie i udostępnianie rozpraw doktorskich w Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie eRUP jest regulowane Zarządzeniem nr R.Z.0211.96.2023 Rektora Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie z dnia 13 listopada 2023 r.
Informacja o dofinansowaniu projektu
Dofinansowano w ramach programu „Społeczna Odpowiedzialność Nauki - Wsparcie dla bibliotek naukowych” Ministerstwa Edukacji i Nauki (wcześniej Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego).
Nazwa projektu:Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UKEN wraz z wykonaniem rekordów analitycznych [SONB/SP/465103/2020]
Kwota dofinansowania:213 300,00 zł
Kwota całkowita projektu:238 300,00 zł
Termin realizacji:1 czerwca 2020 r. do 31 maja 2021 r.
Głównym celem projektu jest organizacja kolekcji czasopism naukowych (Rocznik Naukowo-Dydaktyczny, Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis / Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis) w Repozytorium UP wraz z opracowaniem części czasopism wydawanych przez UP. Do repozytorium zostaną wprowadzone cyfrowe wersje czasopism w wariancie zgodnym z postacią drukowaną, dla poszczególnych artykułów zostaną utworzone rekordy analityczne, zawierające odnośniki do ich pełnych tekstów znajdujących się w repozytorium. Dzięki temu dorobek badawczy i publikacyjny pracowników naukowych, doktorantów i studentów uczelni będzie możliwy do wyszukania nie tylko w katalogu komputerowym Uniwersytetu Pedagogicznego i Centralnym Katalogu NUKAT, ale również w światowym katalogu WorldCat i poprzez Google. Wszystkie opracowywane czasopisma zamieszczone zostaną w trybie otwartego dostępu. (Z)realizowany projekt jest kontynuacją wcześniej podjętych działań, a także zakłada dalsze prace rozwijające platformę cyfrową Repozytorium UP pod względem naukowych publikacji pracowników Uniwersytetu Pedagogicznego.
Struktura Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
W Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej wydzielono następujące zbiory.
Ostatnio dodane
-
Odpowiedzialność dyscyplinarna w świetle Konstytucji RP i Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności
(2024-11-21)Rozprawa doktorska została poświęcona reżimowi odpowiedzialności dyscyplinarnej. W przedmiotowej rozprawie poddano badaniu powinność i zakres stosowania gwarancji wynikających z Konstytucji RP i EKPC do innego niż ... -
Party Politics in Post-Independence Kosovo: Implications for Peacebuilding and Statebuilding
(2024-12-10)This dissertation examines the role of local actors, specifically the Vetëvendosje party, in shaping Kosovo's post-independence peacebuilding and statebuilding processes within a hybrid peace environment. Employing Mac ... -
Emocje a tożsamość glottodydaktyków w fazie stabilizacji zawodowej
(2024-11-15)Rozprawa zorientowana jest na zrozumienie natury emocji glottodydaktyków w fazie stabilizacji w odniesieniu do procesu kształtowania ich tożsamości zawodowej. Badaczka postawiła sobie za cel ukazanie, jakich emocji ... -
New Approaches to Higher Education Policy Orientation in Africa: An Assessment of the African Union’s 2063 Agenda within the Context of the Central African Economic and Monetary Community
(2024-11-15)This study critically evaluates the alignment of higher education policies in the Central African Economic and Monetary Community (CEMAC) with the African Union’s (AU) Agenda 2063 and the Continental Education Strategy ... -
Szanse i zagrożenia dla procesu przemian edukacji wczesnoszkolnej wynikające z oddziaływań technologii informacyjno-komunikacyjnych
(2024-11-20)Cele podjętych badań wiązały się z określeniem szans i zagrożeń dla przemian edukacji wczesnoszkolnej wynikających z oddziaływań technologii informacyjno-komunikacyjnych. Motywacją do podjęcia badań w tym zakresie stała ...