Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Educational aspects of children’s plays
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2008)
Stymulowanie aktywności poznawczej dzieci w przedszkolu
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1999)
Problematyka relacji między procesami rozwoju umysłowego i nauczania jest niezwykle ważna i wymaga prowadzenia wielu badań empirycznych. Dla pedagoga istotna jest zarówno wiedza o psychicznym rozwoju dziecka, jak i o ...
Stymulowanie aktywności poznawczej dzieci w przedszkolu
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2000)
Problematyka relacji między procesami rozwoju umysłowego i nauczania jest niezwykle ważna i wymaga prowadzenia
wielu badań empirycznych. Dla pedagoga istotna jest zarówno wiedza o psychicznym rozwoju dziecka, jak i o ...
Zabawy badawcze dzieci w przedszkolu
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1992)
W wyniku badań przeprowadzonych przez Zofię Topińską w latach pięćdziesiątych, do treści programu wychowania
przedszkolnego włączono w Polsce zabawy badawcze, traktując je jako podstawową formę rozwijania w przedszkolu ...
Nauczyciel w dzieciństwie człowieka. Doświadczenie - kompetencja - refleksyjność
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2015)
Tekst ma charakter eseju, poszerzonego o wyniki przeprowadzonych
przeze mnie badań, co umożliwia mi włączanie własnych refleksji, dygresji,
skrótów i dopowiedzeń. Przyjęcie takiej formy łamie tradycyjnie
przyjętą konwencję ...